miiinis

Alla inlägg under december 2011

Av miiinis - 4 december 2011 19:23

Det var längesen jag skrev, har tänkt säkert minst en gång om dagen att jag ska blogga, men så blir det aldrig. Så nu tar jag tag i det igen  



Imorgon så har jag varit rökfri i 4 veckor    och jag måste faktiskt säga att det går fantastiskt bra, lite mer grinig än vanligt med det får ni ta   .




Äter inte lika mycket som i början men jag måste ha något att tugga på så fort jag går upp på morgonen, det spelar liksom ingen roll vad det är bara det går att äta.


Kaffet   har börjat smaka bra igen, hade en period där kaffet smakade ve å fasa och lite till, men nu är det inga problem att dricka det igen. 

Kommer i mina favvo jeans, det var jäkligt tight en sväng men nu är det inga problem.



Tycker att ciggarett rök luktar för jävligt    det tyckte jag inte förra gången jag slutade.  

Nä, det var allt för den här gången.



Puss å kram! 





Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Länkar

Skriv gärna en rad...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards