miiinis

Alla inlägg under augusti 2012

Av miiinis - 13 augusti 2012 21:15

Ja igår, söndag, så var det en helt fantastisk dag. En nästan klarblå himmel å strålande sol   , å det bästa av allt, det blåste nästan ingenting. På förmiddagen så var jag ner till sjön för att testa nya kameran, var in till stan i lördags å införskaffade en ny Sony a57. Så jag var ju tvungen å testa den   

 

Så när klockan var runt 13 tiden så fick vi för oss att vi skulle ta båten å fiska lite = jag solar å håller i spöt   å jösses va underbart skönt det var ute på sjön. Så gott som vindstilla å STRÅÅÅÅÅLANDE sol, kan det bli bättre?! Tror inte det. Vi fick ingen fisk men vad gör det, det var bara skönt att komma ut på sjön å bara njuta av den svenska sommaren när den är som bäst. 

 

   

 

Vi kom väl i land runt 17:30 tiden, så det blev några timmar på sjön och hör å häpna, jag brände mej ingenting!!!

 

När vi kom hem så skulle jag kolla hur det såg ut där vi ska ha våran gräsklippare stående och då...... JAG NÄSTAN DOOOOOOG!!!! Höll på att springa in i den här.....

 

 

SKIIIIIIT ÄCKLIG!!!! (Detta kort tog Jonny, för jag vågade inte gå för nära när jag skulle ta kort på den, jag lovar, hade jag tagit ett steg till, då hade den anfallit mej!!!!)

 

Nä, detta var allt för den här gången, avslutar med ett kort på mej å Azze   

 

 

 

Puss å kram!  

Av miiinis - 4 augusti 2012 16:16

Då har man gjort 13 dagar i sträck, så i morgon är jag ledig, wihooooo!!!!! Hoppas att det blir kanon väder så jag kan ligga ute å pressa lite.

Just nu sitter jag i solen å bara njuter av värmen, skulle jag inte hämta Jonny sen på gruvön, så skulle jag allt ta mej en cider.

Puss å kram!


Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Länkar

Skriv gärna en rad...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards