miiinis

Alla inlägg under augusti 2013

Av miiinis - 9 augusti 2013 07:47

Äntligen fick jag tummen ur, har sagt såååå länge att jag ska börja träna på att ta porträtt. Så i tisdags så frågade jag Sara om hon hade lust å ställa upp som modell och det hade hon. Så på tisdag eftermiddag begav vi oss ut, ja, vi gick ju inte så långt, vi tog korten bredvid oss här. När jag började fota henne så fotade jag i färg men jösses så svårt det var att få med alla färger och så, för det fick ju inte bli för mörkt eller för ljust. Men sen, började jag ta svartvita kort istället å genast blev det mycket lättare. Fick till några bra färgporträtt på henne. 

 

På onsdagen så kom Stina å Elina upp, jag å Stina har sagt såååååå länge att jag ska ta kort på dom, så nu äntligen blev det av. Vi åkte ner till Stegår´n och fotade i kvälls solen. Och alla kort som jag tog på Stina å Elina, körde jag svartvitt. 

 

Här kommer några kort på både Sara och Stina å Elina.

 

Sara:

 

         

 

Stina å Elina:

 

         

 

Jonny var också med båda dagarna å fotade, å dom korten han tog på Elina, man blir så glad över att se dom. 

 

Nä, nu har jag inte tid med er längre, ska iväg till Eskilstuna på hundutställning i helgen, så jag måste fixa det sista. Ha en bra helg!

 

Puss å kram!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Länkar

Skriv gärna en rad...

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards