miiinis

Alla inlägg under maj 2013

Av miiinis - 16 maj 2013 06:45

Hej! Jo då, jag lever allt. Har varit fruktansvärt dålig på att uppdaterat min blogg nu, men jag har jobbat ganska mycket så det har inte funnits tid över till att blogga. Har varit mer flitig (flitig är fel ord) att uppdatera Azlan och Fionas blogg. Utställningsperioden har ju börjat nu, så vi har varit iväg på 2 utställningar. Så då har det varit mer roligt att uppdatera deras blogg. 

 

Här har inte hänt så mycket, jo, jag har skaffat ett till nytt objektiv. Ett sånt där JÄTTESTORT, så nu ska pippibirderna få ställa upp som fotomodeller. Tog med kameran en dag när vi skulle åka till Grums, ifall det satt någon pippi någonstans. Så det blev några kort på tranorna och sen, jag tror att det är en ormvråk. Dom är inte helt perfekta, för det var supersvårt att ta kort när man inte hade stativet med sig. 

 

 

På väg att flyga iväg (dom tröttnades säker på att vara med på kort   )

 

 

Här mumsar pippin på sitt byte, tyvärr är kortet lite för mörkt, hade fel ISO   

 

 

Smälter ganska bra in i trädet

 

Det är ingen idé å säga att jag ska bli bättre på att uppdatera, för det blir jag inte. Men bara solfaan vill lysa lite mer å det blir varmare, så kanske det kommer lite fler bilder här.

 

Det var allt för idag,

 

Puss å kram!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Länkar

Skriv gärna en rad...

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards